fredag, april 01, 2011

Endelig!



Stua før



Stua etter

Stua med alle 3 sofaene

Sånn ser stua vår ut nå etter at vi har pussa opp. Det er helt fantastisk avlappende å sitte der å se på tv eller høre på musikk. Går nesten ikke an å tro at det er samme rom som på det første bildet.
Barna liker også å være i den nye stua, men de har jo også fått egen tv i allrommet nå.... Eller den har vi hatt hele tida, men vi har kjøpt ny tv og satt i stua. Noen ganger sitter jeg og tenker på at jeg har lyst til å se et annet program på kvelden enn det vi ser på, og det tar oftest en stund før jeg kommer på at det kan jeg jo faktisk :D Vi må jo sitte på hver sin plass, men har man lyst så har man lyst. Min mann er nemlig ikke så opptatt av House, Greys anathomy, CSI, Criminal minds og sånt. Han er mer dokumentar-typen. Jeg liker det meste foruten politikk og sport... det er noe som får meg til å bli utrolig rastløs. Før valget som var i høst, så jeg dog en del på politkerdebatter, for å gjøre meg opp en liten mening om hvem som stod for hva...




2 kommentarer:

  1. Wow, tre sofaer i en stue! Da har dere virkelig plass til at mange kan slange seg samtidig - så herlig :-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. så herlig med ny stue da :) kule sofaer!

    SvarSlett