torsdag, april 28, 2011

Amming

Jaaa, det virker som om han nå har nått kulmen min lille venn...
ammingen har gått helt knirkefritt, fram til nå. Nå har han begynt å tulle. Skal ikke ha venstre brøst, skal ikke sitte å ammes, men ligge... blæ! Han begynte i alle fall ikke ved to måneder sånn som sin bror, men det er ikke morro. Vet i alle fall at dette er overgående, og jeg har vært inne på en foreldresite og lest endel. Det er flere som sliter med det samme, og det er vanlig når babyen blir 3-4 måneder at de tuller. Ja, han er jo 4,5 måneder så jeg har vel vært heldig til nå. Han er veldig opptatt av omgivelsene, men han har vel holdt ut så lenge siden han har søsken og har vært vant til masse lyder.
Her har barna hatt omgangssyke i påska, så det har vært fullt opp.
Jag hadde 35-årsdag i forleden dag, da fant min kjære mor mitt første grå hår.... Jaja, så har jeg blitt gammel :P Nå skal baran få mat. Tjing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar