torsdag, april 14, 2011

Vår!

Endelig har det begynt å bli vår! Ikke for at det blomstrer akkurat, men fordi snøen smelter! All snø er borte fra hustaket, men vi har store dunger rundt huset, som jeg håper forsvinner før det blir vinter igjen, haha!
Det er i alle fall på gang. Livet ruller på i makelig takt, barna sover bra. Jeg ammer oftest to ganger på natten, uten noe mer bekymmer. Store gutten sover alt oftere hele natten, men våkner i blandt og vil at jeg bytter bleien og gir ham velling. Synes det er helt ok, han er jo faktisk ikke så stor enda...
Den lille er helt fantastisk! Sånn rutine allerede ved fire måneders alder hadde jeg aldri vågetå håpe på. Jeg gruet meg til ammingen og trodde det skulle bli like tungt som det var med forrige i begynnelsen, men det har gått som en drøm. Ammingen har fungert perfekt HELE TIDEN! Klart det har vært et par kvelder med litt gny, men ellers hadde han ikke vært normal.... Sist han klaget LITT var da vi stilte klokka, og det er jo ike så rart, det kan jo hvem som helst bli litt rar av...ikke sant?
Jeg har klart å komme meg ut å gå en dag denne uken, og det var deilig. Skal prøve å gå oftere. Jeg trenger å røre på meg og å komme ned i vekt. Jag har sluttet helt med brus og smågodt, og det føles helt ok. Men jeg har fremdeles endel kaker og sånt godt som jeg gjerne trykker innpå, og det er ikke bra. Men jeg får ta det som det kommer. Man skal jo ikke slanke seg når man ammer.
Nåvel, nå er det tv titting på menyen. Criminal Minds. Tjing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar