fredag, oktober 09, 2009

Takk!

Takk, Gode Gud (eller hvem du nå er), for at vi ikke fikk kjøpt det huset vi hadde bestemt oss for... Hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde jeg ikke bydd engang! Huset gikk jo for nesten 1,4 million. Det koster ca 1,5 million å bygge et nytt! Så hvorfor kjøpe et hus fra 1967 som egentlig er for lite og trenger masse arbeid når man kan bygge et i 2010 eller 2011 for omtrent samme pris??? Ja, det kanskje tilkommer litt mer, men det er det DEFINI>TIVT verdt! Ja, det er som jeg bruker si: det fins en mening med det meste... :)

Lillemann sovna på to røde sekunder i kveld, han hadde bare sovet 30 min x 2 i dag, stakkar! Han var helt ferdig... Storesøster er også veldig trøtt, men hun får være oppe en stund til, ellers våkner hun sikkert kl 5 i morra, og det er ikke noe morsomt!
Jeg føler i blant at jeg savner jobben litt, men det er nok mest fordi jeg hadde trengt litt tid for meg selv. Det kan bli litt vel mye her hjemme i blant.

Men nå skal jeg slappe av litt. Skulle ønske jeg hadde ei bra bok å lese... problemet er at jeg leser ut bøkene så altfor fort... litt av en bokorm ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar