søndag, oktober 04, 2009

Kjedelig

Huff, er det virkelig mulig?? Jeg kjeder meg... Utålmodig er jeg også, kan det ikke bli tirsdag snart??? Vil jo vite hvordan det blir med dette huset, da.
Begge barna er i seng, lillemann har våknet to ganger, men han er visst bare mammasyk... Bare dritt på tv'n. Ingen på FB som jeg føler lyst til å chatte med. Usj, ja men det er vel luksus da, at som tobarnsmamma kjede seg... Men det er ikke noe mer morro fordet!

I dag kom snøen. Men det visste jeg allerede. Er som ei gammel værkjerring jeg, i en alder av 33. Sukk. Får vondt i ledd og muskler når det blir væromslag, og spesielt når det er snø i lufta... Har hatt dette besværet helt siden barnsben. Håper bare at mine barn slipper å arve det, for det gjør ganske så vondt ja!

Storesøster va i allefall overlykkelig for at snøen ENDELIG hadde kommet, som hun har ventet ;) Ja, de barna! Men det er jo herlig å se at hun nyter av alle årstidene. Det gjorde jeg også som barn. Var det storm gikk vi ut og løftet jakken som et seil mot vinden og ble slengt avgårde, ja det var skikkelig artig!

Næ, jeg skal slutte å sitte her å syte og klage. Tror jeg skal ta meg en kopp te i stedet og kanskje tenne noen lys. Da kanskje det føles bedre :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar