torsdag, oktober 15, 2009

Spikermatte!

I går fikk jeg låne ei spikermatte av ei venninne. Mannen var den første som skulle prøve. Han hadde store problemer med først å finne ei bra stilling, men det var jo et himla liv både å legge seg ned på den og å reise seg ikke minst! Huff, tenkte jeg, hvordan skal dette gå om man trenger hjelp til både å legge seg og å komme opp? Er det et tortur-redskap jeg har fått i hus eller hva?

Så ble det da min tur, og jeg stålsatte meg for denne grusomme opplevelse, men tenkte at jeg skal da prøve å klare meg selv. Jeg la meg ned på matta..... og hvilken varme - det var første opplevelsen - varme! Så kjente jeg jo at det stakk litt, men VONDT???, nei absolutt ikke! Og etter ca ett minutt var det bare varmt, avslappende og deilig! Nei, hva som er mannens problem forstår jeg ikke. Jeg ser jo at han ikke klarer å slappe av, men... Nå er jeg glad for at det er jeg som har født våre barn ;D!

Og på toppen av det hele har jeg sovet som en stokk i natt. Skal prøve den matta igjen i dag, og sover jeg like godt kommende natt - ja, da er det ikke noen tvil om at jeg skal ha en sånn.

Ha en fin dag, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar