torsdag, juni 25, 2009

Varmt!

Guuuud, det er så varmt! Jeg er sikkert rar, men jeg er den første til å klage på varmen. Ikke på været, men VARMEN! Når det begynner å bli sånn 25-26 grader i skyggen så synes jeg det er mer enn nok. Og nå er det lovet enda varmere...
Sukk...

I dag var det i alle fall ikke så varmt på formiddagen, så jeg la lillemann i vogna og gikk tur till Coop Forum, deretter en liten tur på Dollar Store. Handlet Polly Pocket til storesøster, og en korktavle på Dollar Store. Min mann har problem med å huske tider, og jeg er ikke så mye bedre. Har kanskje lært meg noen teknikker bare, men i går huska jeg ikke at jeg skulle med bilen på EU-kontroll. Heldig var jeg som fikk en tid i dag da!! Men det kommer en straffeavgift da, som ikke er så artig!
Det ble en tur på totalt 1 time og 20 minutter, og lillemann sov hele tia. Så bra!

Håper været holder seg fint i sommer, for jeg vil at det er varmt når vi skal dra til mor og far i juli. Sånn at storesøster kan være ute å leke hele dagene! Hun kommer vel ikke til å bli med hjem til Sverige etterpå... :) Det er godt å være i Norge!

Nå er det en liten venn som klager mye fordi han vil ha ren bleie, så det er vel bare å gi seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar