onsdag, juni 17, 2009

Onsdag

Klokken er 20.30 i skrivende stund, og begge barna sover. Lillemann sovnet kl 19, og sover fremdeles, hvilket er helt fantastisk. Selv om det jo er fare for at han våkner da... Det er i alle fall dilig å ha fått barna i seng, sånn at jeg har litt tid for meg selv. Det har jeg ikke for mye av.

I går var jeg hos frisøren. Har lenge tenkt på hvajeg skulle gjøre med håret. Fortsette å ha kort eller spare? Det ble det siste alternativet. Jeg og min mann har jo sagt at vi skal ha vår bryllupsfest når vi har vært gifte 5 år. Vi hadde ingen fest da vi gifet oss, siden jeg var gravid. Jeg vil nemlig både ha en fin kjole eller sari og ha oppsatt hår på festen. Vil ha vår fest som en ordentlig bryllupsfest.
Så det er vel bare til å begynne å planlegge og mosjonere! Hvis jeg skal se ut sånn som jeg ønsker så har jeg en utfordring foran meg. Men det skal jeg klare. Har ikke bestemt meg for når jeg skal begynne bare... :) Må finne gnisten, ellers er det ikke noen vits for meg. Så mye har jeg lært meg om meg selv.
Og så må jeg begynne å tenke på hvordan vi skal ha festen. Hvordan skal lokalene pyntes, invitasjonskortene se ut, hvem skal vi be... oi oi oi. Det er mye å tenke på.
Men det er jo nå jeg har god mulighet til å planlegge, jeg er jo hjemme med lillemann.
Nå skal jeg slappe av og nyte:))

1 kommentar:

  1. Låter som en rolig idé, att planera bröllopsfest! Vi gifte oss ju i smyg och tänkte ha en sommarfest lite senare, hemma i trädgården. Inte så stort men mysigt och god mat. Alltid kul att ha något att se fram emot!
    Hoppas du haft en fin midsommar!

    Kram!

    SvarSlett