mandag, juni 22, 2009

Sommer!

Nå virker det som om sommeren endelig er her. Det er lovet varmt hele uka! Solen skinner og himlen er knallblå. Herlig.
I går vaska jeg leiligheten, det var godt å få det unnagjort. Alt er ikke vaska, men i allefall skikkelig i stua, og det trengtes!
I helgen har mannen vært i Stockholm på bryllupsfest, mens jeg har vært hjemme med barna. Det har gått over all forventning, og vi har gjort mye mer enn vi bruker få gjort... merkelig. Men det kan jo også bero på at været har vært kjempefint i helgen også, selv om det ikke har vært så varmt.

Det som ikke er riktig like morsomt er at jeg nok trenger en ny datamaskin nå. Denne er så treg at jeg holder på å få fnatt når jeg skal på internett. Det tar kjempelang tid å laste visse sider, og jeg hører ikke til de tolmodiges skare på dette området... Har prøvd å ta bort masse bilder, ubrukte program, defragmentert, kjørt antivirus og anti-malware samt tømt cookies og temporære intrenett filer - ja det er mange fine finesser, men det hjelper ikke. Den er treg fordet. Enda tregere siden jeg installerte skype.... Får se om jeg tar den bort igjen og ser om det blir noen forskjell. Men ny datamaskin er nok allikevel et must. Denne er 4-5 år gammel - det vil si kjempegammel! Men spørsmålet er om jeg skal kjøpe en ny laptop eller om jeg skal kjøpe en stasjonær sak... er veldig i tvil. Må begynne å se hva jeg kan finne på internett.

Nåvel, plikten kaller. Lillemann vil ha litt oppmerksomhet og kaffen blir kald :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar