mandag, juni 08, 2009

Når kommer sommeren??

Venter spent på sommer, men jeg er i alle fall glad at det er grønt og fint ute. Det er kaldt her, bare 9 plussgrader..
Min lille datter, som for tiden har helt dilla på Ariel, den lille havfruen, har i dag hatt lyst til å kjøpe Ariel-barbie. Vi dro til butikken, men de var utsolgt for den. Typisk! Det ble å stille seg på venteliste, og så fikk hun to nye polly-dukker i stedet. Jaja, man kan ikke få alt med en gang.

I dag har jeg hatt en ganske bra dag. Min mann har fri på mandager, så det er alltid lettere å slappe av da. Han jobber jo kvelder ellers, så det kan være ganske tungt i blandt.

I morgen skal vi på 3 måneders kontroll med lillemann. Storesøster skal i barnehagen. Blir spennende å se hvor mye han har vokst. Vaksine skal han også få, og jeg antar at det ikke kommer til å være spesielt populært.

Nå er det på tide med kveldsbadet! Tjingeling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar