lørdag, august 06, 2011

Nå er det alvor!

Nå er jeg begynt å slanke meg. Har allerede kommet bra igang! Var 96 kg den 16 juni, og i dag veier jeg 91 kg! Så fem kilo er borte, bare vips - og jeg har ikke mosjonert för i går, bare lagt om kosten den siste uka. Før det har jeg blitt bedre på å ikke spise for mye og ikke småspise eller trøstespise. Jeg har planer om å komme meg ned til min ultimate målvekt nå, som er 65 kg. Om det går å oppnå, gjenstår å se. Men ned til 70 kg skal jeg i alle fall! Nå gjenstår det 21 kg dit og 26 kg til det som jeg virkelig vil oppnå.
Jeg har bestemt meg, og kommer til å holde det. Jeg skal prøve å jevlig oppdatere her, sånn at jeg har oversikt over hva som skjer hver dag, når det kan være vanskelig og hvordan jeg løser det. Gjør det mest for min egen del da, fordi det er bra å ha å se tilbake på. Jeg gikk ned 25 kg i 2000, med viktväktarna. Etter at jeg ble gravid i 2004, pekte vekta oppover igjen, men et år etter den første graviditeten hadde jeg gått ned til 75 kg. Kommer tilbake med mere oppdateringer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar