fredag, august 19, 2011

Still going strong!

Det går fremdeles nedover vektmessig for meg! Jeg har ikke spist godter, drukket brus eller spist kaker - jeg har holdt meg strikt til min diett!! Forrige mandaf (15/8)viste vekta 88.8 kilo, som betyr at jag hadde gått ned hele 1,5 kilo fra uka før!Det er så deilig å se at det går rett vei. Og belønningen kommer. Nå er jeg tilbake i mine jeans igjen, og jakken min passer. Selv om de kommer til å bli for store om en stund, så er det en seier å komme inn i sine egne klær :)
I morgen er det fødselsdagsfeiring for min datter som fyller 6 år på tirsdag. Vi holder den i helgen ettersom skolene begynner på mandag og det ikke er så enkelt å ha en masse barn her på kvelden når minstingen begynner å bli trøtt. Så da er det svart på hvitt, jeg har ikke fusket, vekta peker nedover og humøret og energien oppover :)) Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar