mandag, august 08, 2011

Veiing.

I dag er det veiedag! Mandager er veiedag. Og i dag viser vekta 90,3 kilo! Jeg har gått ned kjempemasse denne uka som var. Rundt 3 kilo, faktisk. Jeg veide meg forrige mandag, men skrev aldri opp hva jeg veide.
Men det gjør ikke noe, jeg vet at vekta viste mer enn 93 kg. Så da er jeg kjempefornøyd! Jeg både ser og føler resultater, noe som gir inspirasjon til å fortsette. Det har ikke vært vanskelig heller. Jeg har ikke vært sulten, og jeg har ikke fusket en eneste gang. Det føles veldig godt å kunne si det og vite at det er helt sant.
Så hva spiser jeg da? Jo, til
FROKOST: Havregrynsgrøt 1 dl havregryn og 2,5 dl vann. En banan som jeg skjærer i skiver i allerken og på dette 1,25 dl melk. Kaffe med melk blir det også.

LUNSJ: Jeg spiser en normal porsjon av det familien har til lunsj (som er som middagsmat her i Sverige), med salat til. Forsyner meg IKKE to ganger.

Mellommål: Cottagecheese 2 ss, et eple i biter, litt purreløk.

Middag: Noe enkelt: f. eks tomatsuppe 2,5 dl med et egg.
Eller 1 dl couscous, salat og kylling eller et stekt egg til.

Kvelds: To knekkebrød med pålegg. Kalkunpålegg, makrell i tomat eller noe annet.
Eventuellt eple og cottagecheese.

Dette har fungert kjempebra for meg, er basert på "viktväktarna" men jeg har ikke veid maten, har ikke trengt å gjøre det foreløpig, min kropp er vel glad for at den får mindre fett og karbohydrater foreølpig og bruker av de reserver som finnes. Så når jeg kommer litt lengre ned i vekt kan det hende jeg må være mer nøye. Men jeg har jo ganske bra trening da jeg har gjort dette før!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar