onsdag, august 10, 2011

Crosstrainer

Neste steg i min vektnedgang er å få investert i en eller annen crosstrainer. Min mann jobber på kveldene og dagene er ikke alltid mulige å få til mosjon på. Så jeg har kommet fram til at en crosstrainer burde være tingen. Hvis det er noen som leser som har egne erfaringer fra en bra crosstrainer, kom gjerne med forslag på hvilken man skal satse på. Har ikke lyst til å bruke så mye penger på det, så jeg tror jeg skal prøve å få tak i en brukt. Det går forøvrig veldig bra med maten. Noen ganger tar jeg meg selv i å være på tur å slikke smøret av kniven når jeg smører brødskiver til barna. Ja, flere sånne situasjoner som jeg bare har puttet noe i munnen uten å tenke. Men nå er jeg bevisst og tenker først FØR det havner i munnen. Er så langt stolt av meg selv for at jeg er så flink. Både ser og
føler at jeg har gått ned i vekt. Det er en veldig bra følelse som så klart motiverer til å fortsette. Jeg har vært veldig trøtt denne uka, sikkert på grunn av lavtrykk og kaldt vær, men allikevel har jeg ikke trøstespist! Så det så!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar