onsdag, juni 29, 2011

Norge!







Her kommer det bilder fra hjemplassen min i Norge. På lørdag setter vi kursen dit! Når jeg ser disse bildene som min far tok en dag nå i juni, så får jeg sånn hjemlengsel at jeg holder på å sprekke. Da forstår jeg ikke hvordan jeg noen gang kunne velge bort å bo der? Men det er når været er bra, for 8 grader stiv kuling og regn er jo ikke uvanlig på sommeren hjemme. Det er bare å innse, der kommer jeg ikke til å bo, men det kommer alltid til å være der :) Og fjellene kan ikke gi meg hverken lykke, jobb eller penger - eller garantere at jeg kommer til å trives. Når jeg har bott 12 år i Sverige, så er det nettverket jeg hadde der hjemme borte. Visst, man kjenner folk, men det er ikke det samme, de har egne liv og egne venner. Og jeg trives med å jobbe her og med det livet vi har. Vi skulle ikke få det likedan hvis vi flyttet til Norge. Ikke i nærheten av samme levestandard, og det skulle ta maaange år å få det!

Det som nå er neste "angst" er hvordan det skal gå med minstingen på tur til Norge.... Kommer han til å tulle med ammingen på turen eller ikke? Kommer han til å skrike som en gal for at han ikke vil sitte i bilstolen? Only time will tell. Jeg håper og ber om at alt skal gå knirkefritt, men har en mistanke om at det er å be om litt for mye :P

Klokka er nå 07.38 og det er 21,5 grader ute. Det kommer til å bli varmt i dag *puh*. Vi skal ha varme et par dager nå, men jeg håper det kommer til å blåse litt, sånn at det ikke blir like varmt som da vi nyss hadde 32 grader i skyggen... Bra med varme, men tungt for de små. Ekstra tørst blir jo den lille også da..

Min store prins, han sitter i stua og hører på musikk. Nå for tiden er det en av de få ting som får han til å være rolig en stund... Haha, jeg skulle ikke ha sagt noe, for nå gikk han for å vekke sin far :D
Nei, nå er det morgensysler som står for tur! Ha en flotters dag :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar