onsdag, juni 08, 2011

Fantastisk sommervarme!

Da barna kom hjem fra barnehagen i dag, hadde jeg og deres pappa forberedt en overraskelse!Vi hadde fylt luft i et lite badebasseng og fylt dette med passelig varmt vann. Jeg satt klar med kameraet og filmet da de kom gående. Vilket syn! Storesøster så med en gang hva det dreide seg om og sprang for å ta på badedrakten. Storelillebror tok det litt lengre tid før han oppdaget at det sto på plenen, men han var ikke sein om å begynne å dra av seg klærne da han oppdaget det! Helt fantastisk!
Jeg kan med handa på hjertet si at i dag er jeg lykkelig. 28 grader i skyggen, to barn som storkoser seg og bader på plenen. En baby i bare bleien, dette er livet! Jeg elsker det! Is på balkongen, varme seg litt, bade mer, en tur på trampolina, litt husking, tilbake i badet. Springe splitternaken, barbent på gresset. Sånn skal man ha det når man er barn! Min datter har siden mandag flere ganger sagt hvor lykkelig hun er, og det gjør godt i hjertet. Hun elsker å være ute å leke, og nå kan hun endelig få gjøre det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar