tirsdag, juni 14, 2011

Myggstikk og kløe...

Etter den søte kløe kommer den sure svie... Å fy faen som det klør! Myggstikk er noe jævla dritt for å si det på godt norsk! Elsker sommeren, hater mygg!
I dag har jeg klipt plenen, ammet, spist lunsj, ammet, sovet, dusja, ammet, lekt ute med barna, ammet, gått tur med barna i vogn, hentet pizza, ammet, gått mer tur, badet lille lillebror, ammet...
På fredag er det vekt og lengdemåling igjen. Lurer på hvordan kurven ligger nå, han er rund og god, med to tenner - så for lite mat tror jeg ikke jeg har. Han har vært så himla forkjølt i det siste, så det er ikke så lett å komme i gang med smaksporsjoner. Han får slim og spyr...
Dessuten har vi hatt en alldeles drepende varme. 32 grader i skyggen er litt i meste laget for meg, og for barna også. Det går vel an et par dager, men fire-fem dager er for mye. Man blir slapp og har ingen ork.
Det er ikke så bra når man har masse å gjøre. Da det var som varmest, vaska jeg hus i vente på at min bror skulle komme på besøk. Ikke bare derfor, det trengtes virkelig - men jeg kanskje hadde venta til den værste varmen hadde gitt seg hvis ikke han skulle komme. Men nå er det gjort og det føles bra.
Nå er det kveld og jeg skal snart sette meg og se på doktor House.
Ha en ellers fin kveld ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar