fredag, juni 10, 2011

Russevarme

Det må være russevarme vi har fått heri nordsverige, for det er skikkelig varmt! I går hadde vi ikke mindre enn 30 grader i skyggen. Det store bassenget ble blåst opp og fylt med lunkent vann. Ny omgang med bading da barna kom fra barnehagen. Jeg og lilleprinsen fikk også plass, så da ble det skikkelig morsomt.
Trøtte, fornøyde barn som sovner på kvelden.
En clausthaler på altanen i kveldssol, bare slappe av og nyte - neste uke er "kong vinter" tilbake med sin jævla nordavind og 9-14 grader. Så nyte skal man gjøre, man vet ikke sikkert om og når denne varmen kommer tilbake.
I dag har jeg tatt ut mattene, min bror og hans samboer kommer i morgen, så jeg MÅ gjøre litt husarbeid i dag. Men jeg har store planer om at golvene skal vaskes når barna har lagt seg i kveld. Jeg skal støvsuge på dagen og vaske toalettene, men golvene får faktisk vente.
Ha en toppers dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar