søndag, november 14, 2010

UKE 38!

Nå nærmer det seg med stormskritt... flytten, babyen og jula. Ingen antydning til barn enda, uansett hvor mye jeg "kjenner etter". Det blir vel som med de andre at det bare plutselig begynner. Kynder er ikke noe jeg har vært plaget med, men det er jo en fordel da, ettersom det er igang når jeg begynner å kjenne noe :)
Vi har fått vite at vi kommer til å få huset tidligere enn beregnet og det føles kjempebra! Allerede 9/12 er vi huseiere. Vi kommer nok til å begynne den virkelige innflyttingen  den 13-14, men det er i alle fall godt å vite at det er under en måned igjen til det er på tide!
Og babyen kan jo ikke akkurat være LANGT borte....
Jeg og min mann har gjort en ny vri med dette barnet. Vi har vært å kjøpt både jente og gutteklær som vi skal ha med til føden. De som vi ikke får bruk for leverer vi tilbake, det er jo 30 dagers åpent kjøp :) Så selv om det ikke er det viktigste i verden, følte vi at vi ville gjøre det denne gang.
Det er forøvrig veldig kaldt her oppe nå. -19 grader. Men det er så fantastisk vakkert vinterlandskap. Været er ofte bra her store deler av vinteren og stabilt framfor alt, noe jeg trenger fordi jeg er så følsom for trykkforandringer. Jeg var nede i boden på fredag og fant heldigvis to kjeledresser til babyen. En i størrelse 50 og en i størrelse 62. Det er så stor forskjell på barna. Prinsessa forsvant nesten i str 50, hun var 49 cm da hun ble født, mens lillemann som var 53 cm var altfor stor for den... Jaa, merkelig er det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar