fredag, januar 21, 2011

Tvillingvogn

Er noe jeg er i sterkt behov av nå har jeg kommet fram til! Trodde at jeg skulle klare meg uten, men jeg ser jo at det resulterer i at jeg ikke kommer meg ut så mye. Når jeg skal til byen, så er det litt vanskelig å kontrollere en to-åring samtidig som man skal trille en vogn med en baby og forsøke å se på klær... Nei, i dag ble det kundevogn til storebror, som storesøster kjørte, mens jeg kjørte babyen i vogna hans. En løsning, men langt fra optimal. Vil jo kunne ta med barna og gå på en tur. Storesøster klarer jo å gå en bit, men det er tyngre for storebror. Så nå er jeg på jakt etter det. Fant en her i Norrbotten, men den hadde akkurat blitt hentet da jeg ringte på den... Synd, for den var fin og det fanns mye tilbehør til den.
JA, i dag ble det inhandlet 3 bodyer til lillebror og 3 gensre til storebror. telefonen her hjemme har avgått med døden, så det ble en ny telefon og stilongs til meg, så jeg ikke fryser forderva nå midt på vinteren.
Ja, en neglefil og blank neglelakk ble det også.
Lillemann har sovet i vogna i 3 timer i dag, og det var rent ut sagt DEILIG! Han har vært veldig sytete i det siste og vil at jeg skal bære ham hele tiden. Man blir jo sliten og får vondt i ryggen, samtidig som man ikke får gjort NOE. Han kan jo skrike så man holder på å bli gal av frustrasjon, men mat må jo de andre ha, så det blir litt skriking av og til. Dessuten har han til og fra litt luft i magen, spesielt på kvelden, og da er det samme visa. Skriking på høyt nivå...
Men jeg skal egentlig ikke klage, hans storesøster skrek mange ganger mer enn det han gjør. Derimot var storebror veldig fin i magen, men han måtte bæres for å sovne... ja noe skal det være ;) Herlige er de i alle fall.
Storesøster holder i skrivende stund på å hoppe hopptau, og har tusen spørsmål om jeg gjorde det som barn, om det var morsomt, hvilken farge hoppetauet hadde osv... Hun er veldig flink til å ha sin spørrestund når jeg setter meg ned å skal konsentrere meg om noe.
Lillemann holder på å miste tålmodigheten her han sitter i sin babysitter.... Jaa, og snart er det på tide med kveldsmat og legging. Håper at lilleprinsen kan sovne godt i kveld, for det hadde vært såååå deilig med en avslappende kveld uten skrik og bæring. - Ja, det er jo lov å håpe! Ha en fin helg!

2 kommentarer:

  1. tvilingvogn e nok ei lur investering ja :) Har du bæresele? Mei Tai kan anbefales da den kan brukes a små å store unga. har testa m en 4åring i vårres. funka supert på bytur :)-Benedicte-

    SvarSlett
  2. Har en Babybjørn bæresele som æ e kjempefornøyd me. Den klare 12 eller 13 kg, men æ trur ikkje æ vil bære så tungt i den. Nummer to e litt over 13 kg, og han i den.... nei takk ;)
    Har brukt bæreselen et par ganger inne, for her e så kaldt at det går ikkje ute. Brukte den kjempemasse te nummer 2 fordi vi hadde trapper te leiligheta og da va det ikkje så lett me vogn. Får se kor mye det bli me den sist ankomne. Bæresele e i alle fall bra å ha !

    SvarSlett