lørdag, desember 19, 2009

Aktive dager

Nå begynner jula å nærme seg med stormskritt. Og lillemann utvikles med stormskritt..
Den 16. desember begynte han å krype, eller hase seg fram. Han ser ut som en liten sjimpanse med måten han går på :D Det tok bare en dag, så begynte han å reise seg opp overalt. Ved bordet, grinda inn til kjøkkenet, pappeskene med julepynt, ja alt mulig... Og i går vinka han første gangen. Såååå utrolig søt! Det kommer nok ikke til å gå så lenge før han går... Storesøster var 10 måneder før hun reiste seg. Lillemann har allerede reist seg i senga si i en måned, men han har ikke gjort det noen andre steder før nå. Så nå får mamma mosjon. Må hele tiden flytte han unna saker og ting som han ikke skal røre. Det beste er når jeg henter noe fra søsters rom som han er opptatt med en stund så jeg kan hvile meg litt :)
Nå er det ikke mye av juleforberedelsene som gjenstår. Det er kjøkkenet da, men det skal jeg ta når mamma og pappa har kommet hit, så slipper jeg å stresse.
De kommer med toget om tre timer hvis alt går slik som det skal.
Nå det var bare noen tanker midt i alt. Nå er det bare å ta vare på lillemann igjen, for han har forsket ferdig på den siste leken :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar