søndag, oktober 07, 2012

Bukplastikk

Den 18. september gikk jeg igjennom en bukplastikk på sykehuset her hvor jeg bor. Jag fikk den betalt av landstinget - fylket - fordi jeg hadde medisinske årsaker. Jeg hadde 3-4 cm hud som hengte ned på magen og når hud lå mot hud fikk jeg eksem.
Så nå er det gjort. Gruet meg ikke i det hele tatt, hadde bare sååå lyst å få det gjort. Det er ikke en "tummy tuck" som er gjort, man har bare tatt bort overflödig hud. Jeg hadde ikke mye fett ellers, så resultatet ble kjempebra. Jeg har ikke hatt vondt, mer enn at jeg noen ganger har tatt ett par paracet. Så det har virkelig vært bra.
Jeg må ha korsett i 3 måneder og skal ikke gjøre sit-ups på 3 måneder, men ellers får jeg trene det som føles bra :)
Jeg ble sykemeldt i en måned. Skulle egentlig ha vært 3 uker, men jag bad om en ekstra uke fordi jeg har hatt ganske vondt i skuldrene den siste tiden. Tror det har vært for mye både hjemme og på jobb, og jeg er en sånn typisk person som får kroppslige symptom...
Så sånn ligger det til nå, nå er det bare å fortsette med trening, har vært veeeldig labert med det i sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar