lørdag, desember 17, 2011

Bangladesh

Jeg er i skrivende stund i Bangladesh med familien. För jeg dro veide jeg 68-69 kg. Kjöpte litt nye klär og det var faktisk kjempegöy å gå å handle :)
Har ikke store muligheten til å trene her nede, men har med meg ett hoppetau. Nå bor vi hos min manns söster, men når vi har fått kjöpt möbler og flytter over i vårt eget hus, så skal det fram :) Jeg er forsiktig med maten, selv om jeg tillater meg litt godt. Pröver å holde porsjonene nede. Når vi flytter i huset blir det nok mindre av maten også. Nå blir man virkelig oppvartet. Det er deilig.
Her er det mange slektninger og nok av hender som hjelper meg å se etter barna. Det er noe jeg virkelig ikke er bortskjemt med, så jeg nyter. Det blir andre boller når jeg kommer tilbake til Sverige.
Denne gangen föltes det virkelig godt å komme til Bangladesh. Det föltes som "hjemme". Sikkert fordi man kan språket litt bedre, föler at man kjenner folket bedre og alt er ikke så nytt. Man har vent seg til mye.
Nå skal jeg fortsette å nyte :) Ha det bra så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar