lørdag, juli 03, 2010

Mja, så var det på tide...

å begynne å jobbe igjen! Jeg er kanskje gal, jobber nå som alle andre går på ferie, men men....
Det skal bli godt å få litt extra penger i kassen, for det har vært tomt der i det siste kan man si ja. Og det skal bli godt å komme i jobb igjen, samtidig som jeg gruer meg litt. Heldigvis har jeg fri hele august da. Begynner å jobbe fulltid fra 1.september. Så, hvis jeg får svangerskapspermisjon, blir det bare jobb i september måned. Jeg begynner å bli saftig lei av å være hjemme, storesøster har hatt fri fra barnehagen i snart en måned, og det merkes. Skal bli godt for henne å begynne der igjen. Og det skal bli godt for meg at hun ikke er 100% full av energi når jeg kommer fra jobb.
Det føles i blant som om dagene bare går, og vi gjør de samme tingene - det skjer ikke noe nytt, og det blir veldig frustrerende til slutt. jeg blir av og til veldig orkesløs og gidder ikke gjøre de enkleste tingene.
Her i uka var vi på  ultralyd. Jeg har BF 27/11. Tre dager tidligere enn beregnet først. Men den kommer nok ikke før en uke etter det. Har gått over med begge de andre barna, så det blir nok likedan med denne...
Kjenner tydelig at bebisen sparker nå, men har kjent liv helt siden jeg var i uke 14. Det er litt mer påtagelig når man kjenner sparkene, for det finnes ikke så mye tid til å kjenne etter om det sparker eller ikke når man har to fra før :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar