fredag, juli 10, 2009

Teknikkens verden

Nå har vi kjøpt ny datamaskin og jeg har kjøpt ny mobiltelefon. Jeg tørr ikke fortelle mannen at støvsugeren som er 9 år gammel har begynt å lage merkelige lyder.
Han kommer vel til å tro at jeg har fått for meg at alle ting må byttes ut nå. Men sånn er det jo ikke. Det er jo ikke min skyld at alt slutter å fungere samtidig.

I går og i dag har jeg installert program på datamaskinen. Office og sikkerhetsprogram til banken. Er ikke ferdig med alt som skal inn, men det begynner å komme seg.

Lillemann holder definitivt på å få tenner, nå kan jeg se dem, så det er bare et spørsmaål før de kommer gjennom tannkjøttet. Så nå er det helt håpløst med ammingen. I går måtte han sove først alle ganger jeg skulle amme ham. Og han bare skreik. Heldigvis har jeg dentinox, som er lokalbedøvning som man gir til småbarn som holder på å få tenner. Ja, nå er det bare å gi seg... Plikten kaller!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar